محموله میلیاردی گاز فندک‌های قاچاق در گیلانغرب کشف شد

گاز+فندک‌های+قاچاق
جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف محموله گاز فندک قاچاق در شهرستان گیلانغرب به ارزش بیش از یک میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش نوای گیلانغرب، سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار کرد: به دنبال اطلاع پلیس گیلانغرب مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی حامل بار قاچاق قصد ورود به شهرستان را دارد، کارآگاهان پلیس آگاهی نسبت به کنترل محورهای فرعی اقدام کردند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی خودروی حامل کالای قاچاق، مأموران دریکی از محورهای فرعی مواصلاتی شهرستان بلافاصله پس از رؤیت خودرو که یک دستگاه کامیون بود با اقدام فوری نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

مرزبانی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، هزار کارتن حاوی گاز فندک قاچاق که به‌صورت ماهرانه در داخل محموله “برف شادی” جاسازی‌شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه بابیان اینکه راننده قصد داشته این محموله قاچاق را از طریق بازارچه سومار به خارج کشور انتقال دهد، ارزش آن را طبق نظر کارشناسان افزون بر یک میلیارد ریال ذکر کرد.

وی افزود: در این راستا علاوه بر دستگیری راننده، کامیون وی نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

مرزبانی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس عنوان کرد و گفت: همکاران ما با قاطعیت به مقابله با قاچاقچیان می‌پردازند.

مطالب مرتبط

مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

پاسخی بگذارید


4 + = سیزده

آمارگیر وبلاگ